close
Thank you very much.That concert was amazing.

I have one announcement to make.

I'm gonna have a tour in America later this year.

I promise it'll be even better than You&Jin.

Can't wait to see you all soon.

Thank you.Thank you very much.

ciao!

by Jin


以下為翻譯、來自於居的個人不負責翻譯XDDD

謝謝大家的支持、那場演唱會十分讓人驚豔、我有一些聲明想告訴大家

我在今年接下來的日子將要去美國開巡迴

我相信一定會再那裡看到大家的

我很喜歡那時候在演唱會的大家所以大家一定要再來看哦!!→好((欸?

我發誓那一定會比You&Jin還要完美
   
等不及要見大家了→我也好想見你

再見→好可愛♥



Ciao♥


以上訊息來源為You&Jin U.S.A

為版主手打、請勿複製、如有需要、請留悄悄話囉、謝謝
arrow
arrow
    全站熱搜

    那小丁 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()